Begynderstævne 6 i Vildbjerg

Antal tilmeldte: 1 Pris: 45.77 DKK Lokation:
Søndre skole, Koldingvej 114
8800 Viborg
Dato:
25-05-2024 09:00 - 14:00
Sidste frist for tilmelding:
10-05-2024

Hej VS7,

Hermed tilmelding til begynder MIDT-VEST 6  i Vildbjerg, lørdag d. 25. maj 2024. Der er tilmeldingsfrist i Zakobo d.10/5.

Et begynderstævne tager normalt ca. 3-4 timer, og formålet er at give nye svømmere mulighed for at lære at svømme ved svømmestævner. Ingen svømmere bliver disket ved begynderstævnerne.

Tal med jeres træner om løbene.

Der er opvarmning fra kl. 9:00 og stævnestart kl. 9:30.

Der er behov for holdleder og officials (tidtagere) til stævnet, så tilmeld jer gerne. Før stævnestart er der introduktion til tidtagning for officials, så det kræver ingen forudgående kendskab :-) Se nederst i mailen vedr. holdleder opgaver

Husk T-shirt, shorts, indendørssko, drikkedunk og selvfølgelig svømmetøj og svømmebriller. Gerne madpakke.

Med venlig hilsen Stævneudvalget/Iben

staevneudvalg@svommeklub.dk

Som holdleder har man typisk følgende opgaver til et begynderstævne:

* inden afgang fra Søndre skole tjekker man om alle svømmere er mødt op (der udsendes info-seddel med alle svømmere - forud for stævnet) - og sørger for at træner(e) kommer med i én af bilerne.

* fremme i svømmehallen får klubben udleveret et eller flere programmer med løbsliste, hvor man kan se, hvilke løb/heat Viborg-svømmerne skal svømme i, og så har man til opgave at fortælle det til svømmerne i god tid før de skal svømme. Man kan evt. med fordel markere Viborg-svømmerne med en overstregnings-tusch, så man ikke overser nogen. Til begynderstævner plejer speaker at være god til at ''efterlyse'' svømmerne en ekstra gang, hvis de ikke står klar til start - da svømmerne gerne skal få en god oplevelse til stævnet.

* hjælpe svømmerne bedst muligt, nogen er måske lidt nervøse, og har behov for at snakke lidt osv.

Hvis der er flere forældre, som pga ''manglende erfaring'' gerne vil dele holdleder-tjansen, så er det også muligt. Så skriv det i kommentaren ved tilmelding. Og trænerne er erfarne, og kan også fortælle jer, hvad de gerne vil have jeres hjælp til.

Ekstra information

Fornavn
Efternavn
Årgang
Hold
Holdleder
Official
Official uddannelse
Navn på holdleder eller official
Navn på forældre
Telefonnummer (forældre)
Løb 1&2 25 m fri drenge og piger
Løb 3&4 50 m fly drenge og piger
Løb 5&6 25 m ryg drenge og piger
Løb 7-8 skills løb - korrekt vending fra ryg til bryst i medleyløb
Løb 9&10 50 m fri drenge og piger
Løb 11&12 100 m medley drenge og piger
Løb 13&14 50 m bryst drenge og piger.

Kontakt info

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Pris: 45.77 DKK

Du skal være logget ind og aktivt medlem for at deltage