Betaling
Viborg Svømmeklub modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron & Mastercard. Betaling trækkes på din konto ved tilmelding.

Alle beløb er i DKK.

Viborg Svømmeklub bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Prøveperiode og fortrydelsesret

Viborg Svømmeklub tilbyder altid interesserede svømmere, at tage én prøvetime inden man tilmelder sig. Denne prøveperiode er naturligvis gratis, hvis man beslutter sig for ikke at tilmelde sig til foreningen.

Tilmelder svømmeren sig er der ved indmeldelsen betalt for sæsonen og som udgangspunkt hæfter man også for en eventuel anden rate i  betaling inden sæsonen er slut. Ønskes udmelding af klubben inden sæsonen slutter, så kontakt venligst klubbens kasserer på kasserer@viborgsvommeklub.dk.  Man er selvfølgelig berettiget til at være med i undervisningen for den periode der er betalt for.

Fortryder du din tilmelding til klubben umiddelbart efter indmeldelses er der mulighed for refustion, men afgørelsen ligger alene hos Viborg Svømmeklub.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kasserer@viborgsvommeklub.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over Viborg Svømmeklub, skal den sendes til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kasserer@viborgsvommeklub.dk

Som udgangspunkt håber vi, at du i tilfælde af klager vil kontakte klubben og først og fremmest gøre klubben opmærksomme på utilfredsheden. Vi tror på dialog og det gode forældresamarbejde.